flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Доступ до публічної інформації

Затверджено

Наказом Голови Червоноармійського

районного суду Житомирської області

12-О\д від 01.06.2011 року

ПОЛОЖЕННЯ

про забезпечення доступу до публічної інформації у

Червоноармійському районному суді Житомирської області

Розділ 1 . Загальні положення

1.1. Це Положення визначає порядок доступу до публічної інформації у Червоноармійському районному суді Житомирської області ( далі - Суд).


1.2.Визначення понять :

1) запит на інформацію – це прохання особи чи групи осіб в усній, письмовій чи іншій формі надати публічну інформацію, що знаходиться у володінні Суду;

2) публічна інформація - це відображена та задокументована будь - якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі здійснення Судом повноважень, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні Суду;

3) запитувачі інформації -фізичні, юридичні особи, крім суб»єктів владних повноважень,об»єднання громадян без статусу юридичної особи;

4) звернення громадян - викладені в письмовій формі або усній формі пропозиції(зауваження), заяви (клопотання) і скарги;

5)суб»єкт владних повноважень -орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи службова особа, інший суб»єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

 1.3 Правове регулювання відносин, пов»язаних із забезпеченням публічної інформації, здійснюється відповідно до законів України «Про доступ до публічної інформації», «Про судоустрій і статус суддів», « Про інформацію», « Про доступ до судових рішень», Цивільного процесуального кодексу України, Господарського процесуального Кодексу України, Цивільного процесуального Кодексу України, Кримінально - поцесуального Кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України.

1.4. Дія цього Положення не поширюється на надання інформації при здійсненні судочинства Судом, при виконанні судових рішень, на відносини щодо отримання інформації суб»єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян.

1.5. Дотримання встановленого порядку надання публічної інформації (опрацювання, систематизація аналіз та контроль щодо задоволення запиту) про діяльність Суду організовує і забезпечує голова суду та керівник апарату суду.


Розділ ІІ Забезпечення доступу до публічної інформації про діяльність Суду

2.1 Доступ до публічної інформації про діяльність Суду забезпечується:

1)оприлюдненням публічної інформації в засобах масової інформації;

2)розміщення публічної інформації на офіційному веб-сайті Суду в мережі Інтернет;

3)розміщення публічної інформації на інформаційних стендах у приміщенні Суду;

4)присутністю запитувачів інформації на відкритих судових засіданнях у Суді;

5)наданням інформації за запитами на інформацію.

2.2 Інформація про діяльність Суду може надаватися в усній формі та у вигляді документованої інформації, в тому числі у вигляді елетронного документа.

2.3 Публічна інформація про діяльність Суду надається у формі визначеній законодавством у сфері судоустрою, статусу суддів та здійснення судочинства.

У випадку, якщо форма надання публічної інформації законодавством не передбачена вона надається у формі визначеній у запиті на інформацію.У разі неможливості надання вказаної інформації у запитуваній формі інформація надається в тому вигляді, в якому вона зберігається в Суді.

Публічна інформація надається в усній формі фізичним, юридичним особам, об»єднанням громадян під час особистого прийому. Вказана інформація надається по телефону структурними підрозділами або уповноваженими посадовими особами.

2.4 Доступ до публічної інформації про діяльність Суду обмежується, якщо вказана інформація з обмеженим доступом.

 

Перелік відомостей, які належать до інформації з обмеженим доступом, а також відомостей, які не містять ознак публічної інформації, визначається в додатку 1 до цього Положення.

2.5 Особами , відповідальними за надання відомостей за запитами на інформацію, є керівник апарату суду, керівники інших структурних підрозділів апарату суду ,окремі спеціалісти в межах своєї компетенції.

2.6 Надання публічної інформації про діяльність Суду запитувачам інформації на їх запит, а також розміщення вказаної інфорації на веб-сайті Суду та інформаційному стенді забезпечують керівники структурних підрозділів апарату суду за такими напрямами діяльності :

-щодо інформації довідкового характеру з Єдиної автоматизованої системи діловодства Суду ( далі – ЄАСД ), документів що зберігаються в архіві Суду -керівник апарату суду ;

-про рух судових справ, день,час і місце ї розгляду, стан розгляду у відповідній судовій юрисдикції справ на поточну дату: в усній формі (за телефоном ) -ст. секретар канцелярії;

-про доходи суддів та державних службовців апарату Суду і членів їх сімей, інші персональні дані та відомості з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних та про доступ до публічної інформації про вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад- особа відповідальна за ведення кадрового діловодства в суді- заступник керівника апарату суду.

-про бюджет за бюджетними програмами з деталізацією за кодами економічної кваліфікації видатків бюджету – керівник апарату суду;

-про нормативно -правові засади діяльності Суду; висновки на проекти нормативно -правових актів, які стосуються судової системи та діяльності суду -заступник керівника апарату суду;

-про статистичні дані щодо здійснення судочинства Судом, відображені у звітах, матеріали аналізів та узагальнень судової практики Суду- керівник апарату суду;

-про матеріально-технічне забезпечення Суду, утримання, експлуатацію, ремонт, обслуговування території; господарське забезпечення заходів, які проводяться ;створення працівникам безпечних умов праці, надання їм допомоги у вирішенні соціально-побутових питань, забезпечення житлом; охорону праці та техніки безпеки ;пожежну безпеку; організацію медичного обслуговування - керівник апарату суду разом з судовим розпорядником;

-про інформаційно-телекомунікаційні системи, бази Даних Суду- головний спеціаліст з інформаційних технологій;

-про доступ до судових засідань у Суді -судовий розпорядник;

-про прийом громадян -керівник апарату суду.

Розділ ІІІ Надання публічної інформації про діяльність Суду

3.1 Оприлюдення публічної інофрмації в засобах масової інформації забезпечується відповідно до Законів України «Про судоустрій і статус суддів», «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування в Україні у засобах масової інформації», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації».

3.2 Відповідно до Інструкції з діловодства крівник апарату суду разом з спеціалістом з ІТ забезпечує оприлюднення на веб-сайті Суду інформацію, підготовлену самостіними структурними підрозділами (окремими спеціалістами ) апарату суду з урахуванням вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».

3.3. Розміщенню на офіційному веб-сайті Суду, зокрема, підлягають :

1) місцезнаходження, поштова адреса, адреса електронної пошти для направлення електронних запитів на інформацію;

2) прізвище, ім»я та по батьковіі номери зв»язку, адреси електронної пошти Голови Суду, суддів, керівника апарату суду та його заступника , окремих спеціалістів суду, які здійснюють окремі напрямки роботи Суду ;

3) розклад роботи та графік прийому громадян;

4) вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад;

5) порядок звернення до Суду учасників процесу;

6) правила внутрішнього трудового розпорядку Суду;

7)інформація про нормативно-правові засади діяльності Суду;

8) інформація , пов»язана з розглядом справ у Суді;

9)висновки щодо проектів законодавчих актів, які стосуються судової системи та діяльності Суду;

10) аналізи судової практики та дані судової статистики;

11)інформація про порядок складання та подання запиту на інформацію;

12)інформація про систему обліку, види інформації, що знаходяться у володінні Суду;

13)звіти , в тому числі щодо результатів розгляду запитів на інформацію;

14)інші відомості про діяльність Суду,я кі належать до публічнолї інформації.

3.4. Рішення Суду розміщуються в Єдиному державному реєстрі судових рішень, відповідно до Закону України «Про доступ до судових рішень» .

 3.5. У приміщенні Суду на інформаційному стенді розміщується інформація :

1) про порядок роботи Суду, включаючи порядок прийому громадян, представників юридичних осіб, об»єднань громадян, з питань, пов»язаних з організацією діяльності Суду;

           2)Відомості про дату, час, місце проведення судового засідання у справах, призначених до розгляду в Суді;

         3)Банківські реквізити до сплати витрат на іформаційне-технічне забезпечення розгляду справи та державного мита (судового збору);

            4)Порядок оскарження судових рішень до Суду ;

           5)Порядок присутності на судовому засіданні, заходи, які застосовуються до порушників, порядок пропуску до приміщення Суду і зали судових засідань;;

           6)умови і порядок отримання інформації про діяльність Суду;

          7)інші відомості , необхідні для оперативного інформування запитувачів інформації про діяльність Суду.

 3.6   Фізичні особи, представники юридичних осіб, об»єднань громадян без статусу юридичної особи мають право бути присутніми на відкритому судовому засіданні в Суді, робити письмові запити, а також використовувати портативні аудіотехнічні пристрої відповідно до вимог та обмежень , які встановлюються процесуальним закнодавством..

3.7      Запитувач має право звернутися до Суду із запитом на інформацією , вимоги щодо оформлення якого визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації».

3.8 У разі якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні властивості тощо) особа не може подати письмовий запит, його має допомогти оформити відповідальна особа за звернення громадян , обов»язково зазначивши в запиті своє ім»я, контактний телефон, та надати копію запиту особі яка його подала.

Форма електронного запиту містить інструкцію щодо його заповнення (додаток 6 до Положення )

         Розділ 4. Порядок реєстрації та опрацювання запитів на інформацію.

4.1. Запити на інформацію, що надходять на адресу Суду приймаються, попередньо опрацьовуються і реєструються в канцелярії відповідно до Інструкції зділоводства та з урахуванням цього Положення.

4.2. Запити на інформацію реєструються у ЄДСА в картотеці «Запити на інформацію».

 4.3 Після отримання та реєстрації вхідної кореспенденції запити невідкладно передаються керівництву Суду, а потім , після накладення резолюції , безспосередньому виконавцеві.

4.4  У випадку , коли запит містить прохання надати інформацію, яка стосується різних напрямів діяльності суду, відповідальними за надання відповідей на запит визначаються спеціалісти з числа працівників апарату суду.

4.5  Реєстрація та опрацювання запитів на інформацію , які надійшли до Суду у вигляді електронного документа, здійснюється після роздрукування на паперовому носії.

4.6. Відповідь на електронний запит надається на адресу, вказану запитувачем інформації, та у запитуваній формі (листом чи у вигляді електронного дрокумента).

Паперові копії листування за електронними запитами на інформацію повертаються для зберігання згідно з номенклатурою справ Суду.

4.7. Відповідь на запит на інформацію має надаватись не пізніше п»яти робочих днів з дня отримання запиту Судом.

4.8 У разі якщо запит на інформацію, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля , якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 год з дня отримання запиту.

4.9.У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних керівник , відповідальний за надання інформації за таким запитом, може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів. Про продовження строку він повідомляє запитувача в письмовійй формі не пізніше п»яти робочих днів з дні отримання запиту.

4.10 У випадку коли запитувана інформація містить документи обсягом більше 10 сторінок керівник, не пізніше 5 робочих днів з дня отримання Судом запиту повідомляє про це заявника із зазначенням вартості фактичних витрат, пов»язаних із копіюванням або друком документів та реквізитів і порядку сплати цих витрат. За таких обставин надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат .

4.11 У разі якщо запит, поряд з проханням надати публічну іформацію, містить прохання надати також інформацію, що не відноситься до публічної , то відповідь на питання , які не відносяться до публічної інформації, може бути направлена заявнику окремо у терміни, передбачені чинним законодавстовм, про що запитувач повідомляється у відповіді на інформаційний запит.

              Розділ 5 . Порядок надання інформації про діяльність Суду .

5.1 Відповідь на запит надається за підписом голови суду або за підписом керівника апарату суду.

Відповідь на запит, що містить прохання надати інформацію з різних напрямів діяльності Суду, виконавцями якого визначно кілька осіб, а відповідальним за надання відповіді одного з них, а також відповідь з відмовою в наданні інформації з підстав, передбачених підпунком 1 пункту 5.4 цього Положення , надається за підписом голови суду , керівника апарату суду.

 5.2  Відповідь на запит повинна містити запитувану інформацію або мотивовану відмову в наданні такої інформації. У відповіді на запит вказується найменування, поштова адреса Суду, посада особи. Яка надає відповідь, а також реєстраційний номер і дата відповіді на запит.

5.3   У випадку коли запитувана інформація про діяльність Суду належить до інформації з обмеженим доступом, у відповіді на запит вказується вид, найменування, номер і дата прийняття акта, відповідно до якого доступ до зазначеної інформації обмежений. У разі, якщо частина запитуваної інформації належить до інформації з омеженим доступом, а інша частина є загальнодоступною , надається запитувана інформація, за винятоком інформації з обмеженим доступом..

Відповідь на такий запит підлягає обов»язковому погодженню з головою суду.

5.4. Відповіді на запити підлягають обов»язковій реєстрації в Суді.

5.5   Суд має право відмовити в задоволенні запиту в таких випадках:

1) якщо він не володіє і не зобов»язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит ;

 2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;

3) не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених ч.5 ст. 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації», відповідно до якої запит на інформацію має містити :

-ім»я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв»язку, якщо такий є;

-загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо ;

-підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

Особі, яка не оплатила передбачені законодавстовм фактичні витрати, пов»язані з копіюванням або друком документів, запитувана інформація після сплати цих витрат.

5.6.Інформація надається безкоштовно.

У разі якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов»язаний відшкодовувати фактичні витрати на їх копіювання та друк.

Розмір витрат на копіювання та друк копій докуметів та порядок відшкодування цих витрат визначається Інструкцією про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк документів, які надаються запитувачам інформації.

                           Додаток №1

П Е Р Е Л І К

відомостей, які належать до інформації з обмеженим доступом,

а також відомостей, які не містять ознак публічної інформації

 

  1. Не належать до публічної інформації :

 інформація, яка на день надходження запиту не відображена та не задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях і її відображення та документування не передбачено чинним законодавством ;

- інформація, яка отримана або створена при опрацюванні матеріалів, пов»язаних зі співробітництвом Суду з судовими органами інших держав;

- інформація, яка отримана або створена при листуванні з органами державної влади,органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами , організаціями, громадянами;

- інформація, яка міститься в матеріалах судових справ.

2. Публічною інформацією з обмеженим доступом у Суді є:

- конфіденційна інформація - інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб»єктів владних повноважень, та яка може поширюватись у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов;

- таємна інформація - інформація, доступ до якої обмежується відповідно до ч. 2 ст. 6 Закону Україхни «Про доступ до публічної інформації», розголошенння якої може завдати шкоди особі суспільству і державі. Таємною визнається інформація, яка містить державну, професійну, банківську таємницю, таємницю слідства та іншу передбачену законом таємницю;

-службова інформація – інформація, що міститься в документах, яким присвоєно гриф «для службового користування».

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

                                                       Додаток № 2

                                                  П О Р Я Д О К

взаємодії Суду з представниками засобів масової інформації

1.Взаємодія Суду з засобами масової інформації відбувається відповідно до Конституції України, законів України «Про судоустрій і статус суддів», Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування в Україні у засобах масової інформації», «Про доступ до публічної інформації, «Про інформацію, «Про друковані засоби масової інформації», «Про телебачення і радіомовлення» та цього Положення.

2. Відвідування судових засідань Суду представниками ЗМІ здійснюється без попередньої акредитації за пред»явленням службового посвідчення, а представниками іноземних ЗМІ – за акредитаційною карткою, виданою у прес-службі Міністерства закордонних справ України, крім випадків проведення закритих судових засідань відповідно до процесуального законодавства.

 3.Представники ЗМІ, як інші учасники судового процесу та особи, присутні на відкритому судовому засіданні, можуть використовувати портативні аудіо-технічні засоби відповідно до законодавства.

4. Проведення в залі судових засідань фото - і кінозйомки, теле,- відео-, звукозапису із зостосуванням стаціонарної апаратури, а також транслювання засідання допускається за наявності згоди на це осіб, які беруть участь у справі.

 5.Представники ЗМІ, присутні на судовому засіданні мають дотримуватись загальних правил поведінки у судовому засіданні, вимог процесуального законодавства, не порушувати права інших осіб, не заважати здійсненню правосуддя.

 6.Списки представників ЗМІ на засідання та інші офіційні заходи у Суді за межами судового розгляду здійснюються на кожен захід окремо шляхом складання відповідних списків.


  


 


 


 


 

            Додаток №3

ФОРМА ЕЛЕКТРОННОГО ЗАПИТУ НА ІНФОРМАЦІЮ


 

Прізвище


 


 

Ім»я


 


 

По батькові


 


 

e-mail


 


 

Номер телефону


 


 

Поштова адреса:

індекс


 


 

область


 


 

район


 


 

населений пункт


 


 

вулиця


 


 

будинок


 


 

квартира


 

Зміст запиту :


 


 


 

 


 


Додаток 4


 

ФОРМА ПИСЬМОВОГО ЗАПИТУ НА ІНФОРМАЦІЮ (для фізичних осіб)

Червоноармійському районному суду

Житомирської області

вул. Леніна,117, смт. Червоноармійський

Житомирської області Інд. 12000

__________________________________________

(прізвище, ім»я, по батькові запитувача інформації)

що проживає за адресою :

__________________________________________

____________________________________________

тел.__________________________________________

- mail_______________________________________


 

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ


 

Відповідно до ст. 34 Конституції України, статей 3,4,5,19,20 Закону України»Про доступ до публічної інформації, стетй 5,9,28,29,32,33 Закону України «Про інформацію» прошу надати мені таку інформацію:

1._________________________________________________________________________________


 

2.________________________________________________________________________________


 

3.________________________________________________________________________________


 

Відповідь на інформаційний запит прошу направити за адресою :


 

__________________________________________________________________________________


 

Ознайомлений(а) з вимогами Закоу України «про доступ до публічної інформації»щодо відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк копій документів обсягом більше як 10 сторінок .________________


 

(підпис)

«________»________________20 ___ р.____________ _____________________


 


 

(дата) (підпис) (прізвище , ініціали)


 


 

Додаток 5

 

ФОРМА ПИСЬМОВОГО ЗАПИТУ НА ІНФОРМАЦІЮ (для юридичних осіб)


 

Червоноармійському районному суду

Житомирської області

вул. Леніна,117, смт. Червоноармійськ

Житомирської області Інд. 12000


 

___________________________________________

(назва юридичної особи, об»єднання громадян)


 

Адреса місця розташування :


 

____________________________________________


 

_____________________________________________

тел.__________________________________________


 

e- mail_______________________________________


 

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ


 

Відповідно до ст. 34 Конституції України, статей 3, 4, 5, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», стетй 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України «Про інформацію» прошу надати мені таку інформацію:

1._________________________________________________________________________________


 

2.________________________________________________________________________________


 

3.________________________________________________________________________________


 

Відповідь на інформаційний запит прошу направити за адресою :


 

__________________________________________________________________________________


 

Ознайомлені з вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації» щодо відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк копій документів обсягом більше як 10 сторінок .________________


 


 

(підпис)

«________»________________20 ___ р.____________ _____________________


 


 

(дата) (підпис) (прізвище , ініціали)


 

 

Додаток 6

 

 

І Н С Т Р У К Ц І Я

ЩОДО ЗАПОВНЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ЗАПИТУ

НА ІНФОРМАЦІЮ

 

Текст електронного запиту повинен містити одне питання та не перевищувати 1000 знаків.

Запит не повинен вміщувати вкладних файлів.

Усі поля в електронній формі запиту підлягають обов»язковому заповненню. Електронний запит з неналежно заповненими або не заповненими полями у Суді не розглядається.

Скарги, порядок розгляду яких регулюється прецесуальним законодавством, а також запити на інформацію, тексти яких містять більше 1000 знаків, копії документів, фотографій та інші вкладення можуть бути направлені до Суду поштовим зв»язком .

 

Відповідь на електронний запит направляється на адресу електронної пошти, вказану запитувачем, у терміни, встановлені законодавством.

  

 
                                                                                   
                                          
                                                           У К Р А Ї Н А
                                     ЧЕРВОНОАРМІЙСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД
                                                  ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
              12000, Житомирська область, смт. Червоноармійськ, вул. Леніна,117 _____________________________________________________________________________
Н А К А З
25       жовтня 2012 року                                   смт . Червоноармійськ № 7-О\д
 
Про порядок відшкодування
фактичних витрат на копіювання
документів або друк документів ,
які надаються запитувачам на інформацію
 
Відповідно до статті 21 ЗУ «Про доступ до публічної інформації», Постанови КМ України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів , що надаються за запитом на інформацію» та пункту 5.5 Положення про забезпечення доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Червоноармійського районного суду Житомирської області , Наказу ДСА України № 69 від 07.06.2012 року та з метою забезпечення належної організації порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації, Н А К А З У Ю :
1. Затвердити Інструкцію про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації, у Червоноармійському районному суді Житомирської області .
2. Головному спеціалісту з інформаційних технологій оприлюднити цей наказ на офіційному веб-сайті Червоноармійського районного суду Житомирської області .
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою .
 
Керівник апарату суду                                                                  Н.В. Горшкальова
 
 
 
 
 
 
З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
                                                                                              наказом керівника апарату
Червоноармійського районного суду
                                                                                               Житомирської області
                                                                                               № 7-О\д від 25.10.2012 року
 
І Н С Т Р У К Ц І Я
про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк документів,
які надаються запитувачам інформації
 
1. Ця Інструкція розроблена відповідно до ст. 21 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» та Постанови КМ України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію та визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації.
 
2. Розрахунок витрат на копіювання та друк документів покладається на керівника апарату районного суду.
 
Розмір вартості фактичних витрат , пов»язаних із копіюванням або друком документів, вираховується з урахуванням розміру і мінімальної заробітної плати на дату направлення запитувачу інформації повідомлення про розмір вартості витрат .
 
3. У випадках, коли запитувана інформація містить в документах обсягом більш як 10 сторінок, відповідальна особа , не пізніше 5 робочих днів ( а у випадку продовження строку запиту, не пізніше 20 робочих днів) з дня надходження до Червоноармійського районного суду Житомирської області запиту, повідомляє про це заявника із зазначенням вартості фактичних витрат, пов»язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку сплати цих витрат.
 
  1. Надіслання копій документів за запитом здійснються після підтвердження оплати вартості фактичних витрат, пов»язаних із копіюванням або друком документів, шляхом надіслання до Суду оригіналу розрахункового документа .
5. Розміри фактичних витрат на копіювання або друк докуметів:
 
Послуга,що надаєтьться
Норми витрат на виготовлення однієї сторінки
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру ( в тому числі двосторонній друк)
0,1 відсоток розміру мінімальної заробітної
плати
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру ( в тому числі двосторонній друк)
0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати
Копія або друк копії документів будь_якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом,що потребує її відокремлення, приховування тощо в ( ому числі двосторонній друк)
0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати
 
 

Розрахунковий рахунок на який зараховуються кошти на витрату та копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року №740.