flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Як подати відомості про зміни у трудових відносинах через портал ПФУ

30 вересня 2024, 08:53

Пенсійний фонд України та Міністерство оборони забезпечені електронним обміном інформацією між реєстром застрахованих осіб Державного реєстру та Єдиним державним реєстром військовозобов’язаних стосовно працівників критично важливих підприємств згідно з Постановою Кабінету міністрів від 5 червня 2024 р. №650

Як спростити передавання сканкопій трудових книжок на вебпортал ПФУ

Відомості про прийняття працівника на роботу, переміщення, переведення, звільнення, поновлення на роботі можна подати через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду, з обов’язковим накладенням електронного підпису.

Подавати відомості про рух кадрів необхідно не пізніше наступного дня після того, як відбулась подія.

Алгоритм подання відомостей:

1) Необхідно ідентифікувати себе на порталі як юридичну особу, підтвердивши вхід за допомогою кваліфікованого електронного підпису;

2) у розділі «Комунікації з ПФУ» потрібно обрати опцію  «Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)»;

3) у спливаючому вікні обрати опцію  «Повідомлення про зміни в трудових відносинах (Подати відомості по особі»);

4) у полі  «Визначте параметри пошуку»  потрібно обрати  «Подати повідомлення»;

5) після заповнення даних про особу натиснути «Додати запис»;

6) у вікні «Запис про трудову діяльність» потрібно заповнити тип події, атрибут, дату та внести реквізити документа-підстави і зберегти;

7) після цього необхідно натиснути кнопку «Підписати та відправити в ПФУ».

 

 

За інформацією

Головного управління ПФУ в Луганській області